styl miedzynarodowy

Konsekwencje

Konsekwencje, a raczej ich brak, nie można lekceważyć w przeciętności nauczania języka angielskiego w Japonii. Wracając, czuję się dość trudne uczyłem w szkole, głównie dlatego, że wiem, moi rodzice dali mi szansę, a ja nie chcę tego zmarnować. W niektórych przedmiotów ciężko pracowałem przez bojaźń ponoszenia gniew nauczyciela; inni mówią, że ciężko pracowali, aby dostać się do dobrej uczelni, ponieważ chcieli ich rodziców, aby być szczęśliwym itd zadania zawsze zrobić, aby najlepiej jak potrafię i testów badano ciężko. Wszyscy wiedzieli, że jeśli tygodniowe testy słownictwo zostały powiodło się (poniżej 50%), retests by wystąpić w porze lunchu lub po szkole codziennie (z tej samej listy słownictwa, ale różne testowe słowa), aż 50% został osiągnięty. Niektórzy studenci trudno na początku, albo nie lubią retests, ale w ciągu miesiąca lub tak wszyscy starają się uzyskać najlepszy możliwy wynik. Na drugim końcu skali, wysokie wyniki zostały wprowadzone do punktów na „dobre wyniki” w swojej domowej książce pamiętnik; zapis każdego utworu trzeba było zrobić w domu, a które rodzice musieli podpisać w każdym tygodniu, żeby mogli zobaczyć, jak dobrze robisz, czy masz kłopot był zaangażowany w szkole. Był to prosty system, ale niektórzy ludzie motywowani znacznie jak chcieli zaimponować swoim rodzicom i pokazać, co mogą zrobić.

Teraz przeskoczyć na Okinawę i test słownictwa wspomniałem powyżej składa się z 5 słów, które uczniowie już wiedzą, kolejność, a oni są tylko słowa muszą nauczyć. Student nie uczyć się wcale, śpi przez cały czas trwania testu 10 minut i dostaje 0 punktów. Oni naprawdę nie obchodzi, bo nie wynika z badania. To może być lub nie mogą być wprowadzane do ostatecznego terminu lub na koniec roku klasy ucznia, ale ponieważ te gatunki nie mają żadnego realnego znaczenia albo nie ma zachęty dla nich wkładać żadnego wysiłku.
Artykuł dzięki: