styl jennifer lopez

styl jennifer lopez

Oznacza to, że większość studentów, którzy rozpoczynają działalność w rzeczywistości (wielu po prostu czekać na odpowiedź, czy w ogóle nic) zakończyć szybko, ponieważ działania nie są w ogóle testowania dla nich.

Podam przykład. Materiałów informacyjnych, które towarzyszą rozdział podręcznik został niedawno do 2 roku studentów angielskich (13-14 lat).www.emiro.pl Strona została z grubsza ustawić jak widać poniżej:

************************************************** *******

Punkt Gramatyka: „Tak, jestem.” / „Nie, nie jestem.”

Wyjaśnienie w języku japońskim na temat znaczenia i wykorzystania punkcie gramatyki.

Pytanie 1

Idziesz do czyszczenia pokoju jutro?

Y_________________________________________________________

Podpowiedź: Tak

pytanie 2

Czy zamierzasz zobaczyć swoich przyjaciół jutro?

Y_________________________________________________________

Podpowiedź: Tak

pytanie 3

Czy masz zamiar odwiedzić swoją babcię jutro?

Y_________________________________________________________

Podpowiedź: Tak

************************************************** *******

Następnie udał się na wykorzystaniu tego samego stylu, ale na „Nie, nie jestem”. Nauka następnie udał się na pokrycie „ty”, „on”, „ona” , „my” i „oni” formularze, ale działania były praktycznie takie same; zwykłe skopiowanie odpowiedź z sekcji powyżej. Po tym skoroszycie, nacisk został przeniesiony na inny punkt i właśnie ta sekcja pokryta może być sprawdzana z listy i zapomnieć. Nie ekspansja odpowiedzi, eksperymentując z tworzeniem własnych pytania (studiował w poprzedniej klasie) i prosząc ich rówieśników było wolno, bo to nie byłoby w teście i dlatego był zbędny. I nie było szans, aby podjąć, czego się nauczyli i zabrać go do następnego poziomu, zwiększając ich zrozumienie tej kwestii i daje im szansę, aby połączyć go z innymi punktami, które znają i teraz będzie uczyć się w przyszłości.

Artykuł dzięki: