styl francuski moda

styl francuski moda A ty?”. Nie ma innej odpowiedzi. W gimnazjum można oczekiwać studenci, aby móc mieć zakres, aby wyrazić swoje prawdziwe uczucia, ale nawet wtedy są one ograniczone do kilku. Jesteś mogą być dobre, delikatny, zmęczony, głodny lub masz bóle brzucha. Inne uczucia nie będzie na koniec roku egzamin i tak naprawdę nie powinno być omawiane.

styl francuski moda

Studenci są karmione łyżka informacje tak, że stają się one w stanie wymyślić nawet najprostszych rzeczy samodzielnie. Doskonałym tego przykładem byłoby wcześniej w tym roku akademickim. Zdanie uczonego (zdania są prawie zawsze nauczyć w postaci frazy, czyli uczniowie są często w stanie zrozumieć, w jaki sposób struktury gramatyczne w nich powstają) był „odwiedziłem babcię o godzinie 8 rano.” Po krótkiej praktyce większość uczniów była w stanie powiedzieć to dość dobrze, a ja chciałem dać im szansę, aby kontrolować to, co mówią, więc zwrócił się do pierwszego studenta powiedzieć zdanie, ale zmieni się czas od 8 rano do czegoś jeszcze. Zostało to wyjaśnione w japońskiej więc student rozumie (o tym później też), który stworzył tak duży potwierdzenie jako typowej japońskiej młodzieży licealista może wykrzesać, że zrozumiał. A potem dano głos, aby zmodyfikowany zdanie. I przez prawie 2 minuty klasa czekał. Student umieścić swoją głowę, spojrzał w swojej książce, wyjrzał przez okno w nadziei ostrości przesunie się je, do którego zwrócono się z dwóch lub trzech swoich kolegów, a następnie w końcu dał tę samą oryginalną odpowiedź: „Ja odwiedziłem babcię na 8 o ‚zegar”. Zajęło inny student minutę zanim faktycznie zmienić czas do dziewiątej. Podobna bariera została utworzona, gdy członek rodziny został poproszony, aby być zmieniony z matką. To wydaje się być normą, a nie wyjątkiem. Oni się wierci w nich strukturę kary (w tym przypadku „moja matka …”), które jest jedyną rzeczą, można je zrozumieć.
Artykuł dzięki: