styl naukowy przyklad

styl naukowy przyklad

Co drugi, że trzeba „myśleć, co robić dalej,” w czasie zajęć jest odliczanie do klasy krachu. Trzeba także wziąć pod uwagę wiek uczniów jak zaplanować swoją klasę. Klasa dla uczniów pierwszych klas powinien mieć wiele (między 6 i 7) różne działania (skecze, śpiew, gry itp) w zakresie od 1,5 minuty długości do nie więcej niż 7 minut długości. Prawdopodobnie jest to również odpowiednie do czwartej klasy. Piąty i szósty równiarki mogą korzystać z zajęć, które trwają dłużej niż siedem minut. Więc co należy zrobić, jeśli okaże się, twój plan lekcji zbliża się krótko i nadal istnieje klasa pozostały czas? Okaże się, że czytaj więcej na naszej stronie Twój wniosek jest 5-10 minut Krótko mówiąc, będziemy chcieli, aby utrzymać arsenał działań kopii zapasowych, które są na tyle elastyczne, prawie każdy temat, a które wymagają niewiele do ustawiania lub wyjaśnienia. Niektóre z tych działań obejmują czego brakuje gry, gest Janken i nieme scenki (aktorzy działają na zewnątrz skit milczeniu, podczas gdy klasa przemawia okna).

Fakt # 4: na poważnie.

styl naukowy przyklad

Często można przynieść klasę z powrotem do kontroli przez nagradzanie jeden lub dwóch uczniów, którzy zachowują. Jeśli Sally siedzi cicho i uprzejmy, dokonać wielkiego z niego, i dać jej jakieś dodatkowe punkty lub pieczątkę lub cokolwiek. Działa to aż o trzeciej klasie. Nieuchronnie będziesz twarz studenta, który będzie kwestionować swoją władzę klasie. Tak więc jest to przydatne serię podwyższonych działań tak uczeń ma szansę skorygować swoje złe zachowanie, zanim zrobi się zbyt daleko od ręki. Często można rozbroić potencjalną sytuację, po prostu stojąc w pobliżu sprawcy być (DEFCON 4). Brudny wygląd (podniesione brwi) i pisząc nazwę tego studenta na płycie również działa. Następny poziom wyżej, że jest przeniesienie ucznia do innej siedziby, oddzielając je od swoich przyjaciół lub cokolwiek to było, że był rozpraszać je z lekcji (DEFCON 3).
Artykuł dzięki: